Kursuse teiseks teemaks on õpihaldussüsteemidega tutvumine. Valisin teile lugemismaterjalideks välja kaks teadusartiklit ning ühe olulise ajaveebipostituse. Ootan, et te neist vähemalt ühe allika läbi loeksite.
Watson, W. R., & Watson, S. L. (2007). An Argument for Clarity: What are Learning Management Systems, What are They Not, and What Should They Become? TechTrends, 51(2), 28–34. http://doi.org/10.1007/s11528-007-0023-y
Coates, H., James, R., & Baldwin, G. (2005). A Critical Examination Of The Effects Of Learning Management Systems On University Teaching And Learning. Tertiary Education and Management, 11(1), 19–36. http://doi.org/10.1007/s11233-004-3567-9
Siemens, G. (2004, 22. november). Learning Management Systems: The wrong place to start learning [ajaveebipostitus]. Loetud aadressil http://www.elearnspace.org/Articles/lms.htm
Esimese kahe artikli puhul saate ligipääsu TLÜ Akadeemilise raamatukogu kaudu.
Praktiliseks pooleks on katsetada ühte õpihaldussüsteemidest ja luua seal lihtne kursuse struktuur (kursuse kirjeldus, paar sündmust ajakavasse, mõned failid üles laadida ja lingid lisada, suhtlusvahendites paar teemat tekitada jne). Katsetuseks sobib hästi Moodle, Schoology, Eliademy, Haiku Learning või Google Classroom. Natuke piiratumate võimalustega on Edmodo ja Õpiveeb. Loomulikult võite valida ka mõne õpihaldussüsteemi, mida ma ei tutvustanud.
Kirjutage artikli(te)st loetu ja oma katsetuste põhjal ajaveebipostitus selle nädala lõpuks (02.10), siis jääb järgmine nädal kommentaariarutelude jaoks.
20 mõtet “Teise teema kodutöö: õpihaldussüsteemid” kohta
Kommenteerimine on suletud