Eelmisel korral rääkisime rühmatöödest ning ma lubasin teha postituse, kuhu alla saata märkida oma rühmatöö idee ja rühma liikmed. Võimaluse korral soovitan siduda rühmatöö kas mõne teise selle semestri kursuse ülesannetega (IFI7051.DT Õppedisaini alused; IFI7034.DT Informaatika didaktika) või teile tööalaselt vajaliku projektiga.
Rühmatöö eesmärgiks on koostada õpikeskkonna disain ühe konkreetse teema ja sihtgrupi jaoks. Tehniliselt lahenduselt võib rühmatöö olla:
- õpihaldussüsteemil põhinev õpikeskkond;
- veeb 2.0 vahenditel põhinev hajutatud arhitektuuriga õpikeskkond;
- nutiseadmetel ja äppidel põhineva õpikeskkond;
- sünkroonset distantsõpet toetav õpikeskkond.
Rühmatöö tulemusena ootan ma järgmiseid osasid:
- probleemi tutvustus;
- sihtgrupi analüüs;
- vahendite võrdlus ja valik;
- õpikeskkonna skeem;
- õpikeskkonna prototüüp.
Täpsemad ootused rühmatöödele on kirjeldatud 2016. aasta postituses “Ootused rühmatöödele“.
Soovituslik rühma suurus on 3…4 liiget, kuid kui teil on kindel soov teha rühmatöö asemel midagi endale vajalikku ning rühmatöö eesmärkidele vastavat, siis võite seda ka üksi teha.
Palun postitage siia postituse kommentaaridesse oma rühma koosseis ja rühmatöö idee.
Inspiratsiooniks viited varasemate aastate rühmatööde esitlustele: 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015.
Rühm: Silja Miks ja Evelin Lättemaa
Rühmatöö idee: AKU 5. peatükk “Uurimistöö vormistamine ja ettekandmine”
Link: https://docs.google.com/document/d/1WSsfeqDDQDe1-ZqnLxRs6MeZSqS9yaH5QlSHhsofinU/edit?usp=sharing
Rühm: Hurmi Jürjens, Priit Kübar, Maret Alber
Teema: Programmeerimise alused
Rühm: Eerika Õun, Margit Pelli, Marlen Kirsel
Rühmatöö teema: 10. klassile mõeldud e-õpiku „Arvuti kasutamine uurimistöös“ 2. peatükk “ANDMETE KOGUMINE JA ANALÜÜSIKS ETTEVALMISTAMINE” alapunktid 2.4-2.6 uuendatud versioon.
Link projektiplaani: https://docs.google.com/document/d/1P7yB0fGaeXeHmN0UUN113TaJB_SKA5tr/edit?usp=sharing&ouid=115269395241516644320&rtpof=true&sd=true
Rühm: Epp Teekivi, Epp Kivisild-Lepvalts ja Biby Lilander
Teema: Digiloovus 4. klassile
https://wordpress.com/post/liisul01.wordpress.com/83
Rühm: Helina Puksmann + Õppedisain alused rühmast (ei osale siin aines) Liina Vallimäe ja Monika Schasmin
Teema: Aku õpik 3. peatükk, alapeatükid 3.1-3.3. Andmete analüüsimine
https://bit.ly/30K2I6c
Rühm: Kadri Rea, Helerin Anspeeter, Signe Reimets
Teema: 2. Andmete kogumine ja analüüsiks ettevalmistamine (Peatükid: 2.1, 2.2., 2.3)
Meie rühmatöö drive link: link:https://docs.google.com/document/d/1SaNCxwqlLA4CjoYUmobUhV0QOWwmJfd5h0KivJBAi1s/edit?usp=drivesdk
Meie loodav tunnisisu saab olema avatav Google Classroomis.
Meil on tekkinud küsimus: Mis on meie rühma loodava töö ajaline piirang? Kas pt 2.1 on 90 min, pt 2.2 90min jne või pt 2.1-2.3 90min?
Terje Tenso, Rahel Rist, Avelin Põldaas. AKU
Uurimistöö olemus – Avelin Põldaas
Arvuti roll uurimistöös – Terje Tenso
Töö allikatega ja infootsing – Rahel Rist
https://docs.google.com/document/d/190KfVaDHWGeXVNZLlzl9jFdUG4-ETyafNvOs1ApqEF8/edit?usp=sharing