Tänaseks on enda õpilepingu avaldanud 25 kursuslast. Teen kokkuvõtte teie õpilepingutest ja saadan välja esimesed õpimärgid. Otsustasin sel korral välja saata 12 kuldset ja 13 tavalist õpimärki. Õpimärgi saamist mõjutas see, kui detailselt õpilepingu erinevad osad olid läbi mõeldud ning kui selgelt esitatud. Toon siin välja mõned head näited õpilepingutest nende avaldamise järjekorras: Helen, Katerina, Krista, Triin, Diana ja Märilin.
Pöörasin teie õpilepingute läbivaatamisel eraldi tähelepanu teemadele ja eesmärkidele, et saaksin teie huvisid kursuse käigus arvesse võtta. Kirjutasin välja teemad/eesmärgid, ühtlustasin natuke nende sõnastust ja koostasin nende sageduse põhjal WordArt abil sõnapilve.
Võrreldes mõnede varasemate aastate õpilepingute kokkuvõtetega (2020, 2018, 2016) tulevad sel korral selgemalt esile huvi tehnoloogiate ja erivajadustega õppijate toetamise vastu. Samuti on sel korral esindatud ohud, hirmud ja tehnoloogia kasutamisega seotud emotsioonid.
Oma 2018. aasta õpilepingute kokkuvõttes kirjutasin ma ka õpilepingute meetodi taustast ja viitasin selle kohta kirjutatud raamatutele ning mõnedele teadusartiklitele. Soovitan huvi korral sellega tutvuda.
Tuleme õpilepingute juurde uuesti tagasi kursuse lõpus, kui kirjutame nende põhjal enesehinnangu ja refleksiooni. Selle jaoks on oluline, et õpilepingus oleks hästi läbi mõeldud hindamiskriteeriumid.